keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Jotain vanhaa?

Mä oon nyt yrittänyt etsiskellä mulle häihin rannekorua. Oon kattonu Etsyt ja kiertäny Glitterit yms. läpi ja yrittäny toiveikkaana löytää sitä oikeaa rannekorua. Mikään ei kuitenkaan ole iskenyt niin, että tulis olo että tuo on pakko saada! Paitsi ookoo yks on ollut sellanen, mutta en ala maksamaan 100 euroa yhdestä rannekorusta, jota todennäköisesti tulen pitämään vain häissäni.


Kunnes tänään huomasin mun yhden vanhan rannekorun, joka sopisi aivan täydellisesti mun kenkiin, mun laukkuun sekä mun pukuun. Näin sen tänään jotenkin ihan uusin silmin, kun se loisti tuossa pöydällä auringon osuessa siihen. :D Mutta siinä on kuitenkin kaikki se, mitä rannekorultani haluan. Se on sopivan kokoinen - ei liian iso eikä pieni, ja siinä on sopivasti sitä blingiä. Saisin samalla ruksittua myös siitä kuuluisasta riimistä "jotain vanhaa"-kohdan yli.


Mutta silti... vanhan korun pitäminen hääpäivänä jotenkin "ahdistaa". Mähän oon sellanen, että aina kun on jotkut bileet, niin jokaisiin bileisiin pitäis aina löytää jotain uutta ja kivaa, vaikka vaatekaapit ja korurasiat olis täynnä (käyttämätöntäkin) tavaraa. Mutta kun se toisaalta on vaan niin täydellinen. Ja säästäishän siinä rahaakin! Ja toisaalta mitä sitä turhaan etsimään uutta ja parempaa mikäli omasta takaa löytyy jo tarpeeksi hyvä.


Ehkä teen niin, että jatkan etsimistä vielä, mutta mikäli mitään parempaa ei tule vastaan, tämä tulee olemaan SE koru.

PS. Ollaan juuri lähdössä sovittamaan sulholle pukua Niinattareen! Jännittävää :)

2 kommenttia:

  1. Nätti koru!!

    Minulla samat pohdinnat on olleet hääkenkien kanss. Itse en kenkiin halua satsata koska ne eivät puvun alta näy. Olen yrittänyt etsiä tuskastuiseen asti viininpunaisia kenkiä, jotka ovat halvat. Tuloksetta kuitenkin. Nyt olen tullut siihen tulokseen että koska minulla on mahdollista lainata siskoni hääkengät otan ne ja tuunaan niihin hieman viininpunaista. Korusi ei ole edes kulunut ollenkaan, joten varmasti hyvä vaihtoehto. :) Omista kengistäni näkyy jo hyvinkin käytön jälki. :>>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :)
      Ja joo mulla oli kans vähän sama etten hirveitä hintoja halunnut hääkenkiin satsata. Mut hyvä, että saat siskolta lainaan kengät! :)

      Poista