tiistai 5. maaliskuuta 2013

Hyvää yötä!

Tulin just yövuorosta kotiin ja mun oli pakko tulla kertomaan mun äskösestä bussimatkasta, joka saa mut hymyilemään varmaan koko loppupäivän ajan! :)

Istuin siis täysin tyhjässä bussissa yksin, kunnes pysäkiltä nousee about 18v lievästi kehitysvammanen poika. Tää poika sit istuu hymyillen mun viereen ja alkaa lähettelemään mulle lentosuukkoja. Ja tätä jatku koko matkan ajan! Sitten kun olin jäämässä pois, tää poika paino Stop-nappia mun puolesta ja anto maailman leveimmän hymyn. En voinu muuta ku poistua vähintään yhtä iso hymy naamalla pois bussista.

Tästä ei voi tulla ku hyvä päivä ja huomennakin vapaapäivä! Nyt otan kisut kainaloon ja rupeen unille :)

Ihanaa tiistaita kaikille!! <3 

näyttääköhän Maisa aina tolta ku pussaan? :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti