perjantai 12. huhtikuuta 2013

Kuulumisia!

Mulla oli eilen varattuna aika Niinattaren ompelimoon ja mun seuraksi lähti sulhon äiti. Ihan vain jo senkin takia, ettei anoppi oo nähnyt hääpukua vielä kertaakaan mun päällä. Niinkuin oon aiemmin kertonu, mua jännitti ihan hirveesti se, että mahtuuko puku mun päälle! Ja arvatkaa miten kävi... rumpujen pärinää... MAHTU! Se meni paljon paremmin kiinni kuin viime sovituskerralla, joten tietää, että jotain tuloksia on tällä mun kuntokuurilla saatu. Pahitteeksi ei ois saada vielä paria kiloa pois, jotta varmasti mistään ei mitään pursua, mutta mua ainakin lohduttaa jo se, että puku meni kiinni :D Ja olihan se puku edelleen yhtä kaunis ja ihana!

Puvun helmaa joudutaan lyhentämään sekä puvun taakse laitetaan laahuksen nostoa varten lenksu. Lisäksi halusin poistattaa puvusta olkaimet kokonaan pois. Hintaa tälle kaikelle tuli se 140 €. Kokeilin mekkoa ilman alushametta, kun mietin ettei toi mun mekko alushametta välttämättä tarvitse. Mekko oli ilman alushametta hieman hankala, sillä ilman sitä mekko laskeutuu suoraan jaloille ja hankaloittaa kävelemistä. Kokeilinkin sitten alushameen kanssa taas ja ero oli todella selkee! Alushameen kanssa ensinnäkin jalat sai tilaa ja alushameen kanssa kävely oli paaljon helpompaa. En nyt muista tarkkaan paljon se alushame kustansi, mutta jotain päälle 60€ sekä siihen lisäksi vielä pukupussi. Hintaa koko lystille tuli 224 €. No ei tunnu enää kovin pahalta tässä konkurssissa. :)

Oli myöskin ihana nähdä miten täydellisesti mun kengät sopii mun mekkoon! Pitääkin sitten loppusovitukseen ottaa mukaan vielä laukku ja mahdolliset korut, niin näkee vähän miltä kokonaisuus tulee näyttämään.!

                           
mulle ei onneksi käynyt näin... :)

Mutta oli kyllä helpottunu fiilis kun mekko meni helposti päälle, vaikkei siihen kannatakkaan nyt liikaa tuudittautua. Nyt vaan pitää pitää huoli että pysyn nykyisissä mitoissa tai sitten vielä se pari kolme kiloa pois. En kuitenkaan halua, että laihdun liikaa ja että mekko ei enää istukaan.

Tänään lähdettiinkin sulhon kanssa sitten jo aamukymmenen aikoihin Haagan seurakuntaan ja käytiin täyttämässä lappu esteiden tutkintaa varten. Kuulutuspäivää ei vielä sovittu, sillä se riippuu ihan miten mun työvuorot tulee menemään. Kuulutukset aiotaan kuitenkin pitää Helsingissä, vaikka häitä juhlitaankin Leppävirralla. Lopuksi saatiin mukaan vielä vihkiraamattu ja meinasin kyllä tirauttaa kyyneleen! Mutta nyt vaan odotellaan postia kotiin, jossa selviää, että onko meillä lupa mennä naimisiin vaiko ei. ;)

                                   

Seurakunnalta lähdettiin sitten kohti Espoon Confettia, josta käytiin ostamassa muun muassa cupcakesvuokia sekä pinkkiä elintarvikeväriä. Tarkoitus oli testailla erästä pöytänumerovaihtoehtoa tässä lähiaikoina! Siitä lisää myöhemmin. :) Confetissa oli muuten vaikka mitä ihanaa, suosittelen käväsemään mikäli ette oo vielä tutustunut kyseisen liikkeen tarjontaan!

Confetista suunnattiin Selloon, josta käytiin ostamassa sulholle Haloselta smokkipaita. Sulho kokeili myöskin juhlakenkiä ja löydettiinkin yhdet tosi hyvät, mutta ne sai jäädä vielä kauppaan :) Tarkoitus oli käydä vielä Tigerissa, mutta kello meni niin huimaa vauhtia, että jouduttiin jättämään se seuraavaan kertaan.

Tämän jälkeen tämä tyttö suuntasikin töihin iltavuoroon ja sulho meni kotiin jatkamaan omaa vapaapäiväänsä! Ollaan nähty nyt viime aikoina ihan laittoman vähän, kun sulho on ollut koulutuksessa ja mulla on ollut taas tosi paljon ilta- ja yövuoroa. Nyyh! Ja sama jatkuu ensi viikolla... No, pitää yrittää vain osata nauttia jokaisesta pienestäkin yhteisestä hetkestä. :)

2 kommenttia:

  1. Hienoa, että pukuasiat järkkääntyi ja turhaan siis ressasit ettet mahtuisi pukuun ;)

    VastaaPoista