keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Prahan tuliaiset - hääkengät ja -laukku!

Niinkuin ennen reissua kerroin, tarkoituksena oli löytää Prahasta hääkengät sekä häälaukku! Ja niinkuin jo reissun päältä kirjoittelin, molemmat löytyi! 

Kierrettiin perjantaina yksi jättimäinen ostoskeskus läpi ja yritin kuumeisesti löytää sieltä hääkenkiä, mutta mieleisiä ei löytynyt ja tässä vaiheessa olin jo aika luovuttanut kenkien suhteen. Meidän oli tarkoitus vielä samana päivänä kiertää toinenkin ostoskeskus, mutta ensimmäisessä meni jo niin myöhään ettei jaksettu lähteä enää toista kiertelemään. Lauantaina huonon sään vuoksi päätettiinkin lähteä sitten myös tuohon toiseen ostoskeskukseen ja onneksi lähdettiin!

Heti kun mentiin ostoskeskukseen sisään, näin näyteikkunassa täydellisen, vaalean ja kimaltelevan juhlalaukun ja totesin vaan sulholle, että "tuonne mennään koska tossa on mun häälaukku!". Mähän olin päättänyt ostaa sen laukun, hinnasta viis! Laukku oli juuri sellainen mistä oon haaveillut. Harmi, että kuvista ei näy miten ihanasti laukku kimaltelee valon osuessa siihen. Hintakaan ei ollut paha, laukku maksoi noin 30 euroa.









 Laukun bongaamisen jälkeen ryhdyinkin katselemaan kyseisen liikkeen kenkävalikoimaa ja sieltä löytyi aivan täydelliset hääkengät. Tätä aiemmin olin ihan varma, että mun hääkengät eivät tule olemaan valkoiset, mutta nämä kengät saivat mun mielen muuttumaan samantien! Kengät ovat ihanan sirot ja niissä on sopivasti blingiä, mitä hääkengiltäni halusin ja kengät kimaltelee myös kivasti. ;) Korkoa ei myöskään ole liikaa. Kengät maksoivat hieman alle 50 euroa. 




Oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen molempiin ostoksiin ja nyt saa taas vetää pari asiaa yli to do -listalta! Tällä viikolla olis tarkoitus myös aloitella kutsujen väsäämistä :)

3 kommenttia:

  1. On kyllä hyvännäköiset asusteet - kengät on tosi klassiset, mutta kuitenkin trendikkäät. Tykkään.

    VastaaPoista
  2. On kyllä niin upeat ja ei kyllä ollut laukku hinnalla pilattu:)!

    VastaaPoista