perjantai 15. helmikuuta 2013

Hiusinspiraatiota taasen!

Oon nyt ollu koko viikon tässä sairaslomalla ja rehellisesti sanottuna en oo tehny oikeastaan muuta kun nukkunut, kattonut telkkaria ja selaillut Pinterestin hiuskuvia. Koska oma tukkakin on saatu tänään kevätkuntoon niin ajattelin myös laittaa tänne blogiin Pinterestistä bongaamia hiuskuvia, jotka on taas inspiraationa mun tulevaan hääkampaukseen. Mun unelmien hääkampaukseen sisältyy siis puoliksi kiinni olevat, kiharat pitkät hiukset sekä ehkä jotain lettijuttuja. En oo vielä päättänyt lopullisesti ja veikkaan, että mun lopullinen hääkampaus määrittyy vasta sitten koekampauksessa taikka sitten vasta itse hääpäivänä. :D Mut tässä nyt niitä kuvia!

pretty side braid




 

Sellasia. Ehkä mä läväytän nää kaikki kuvat kampaajalle koekampauksessa ja pyydän tekemään näistä sellasen yhdistellyn version...

Tiedättekö te jo tarkkaan minkälainen kampaus teillä tulee olemaan hääpäivänä? 

PS. Miks Pinterest on niin koukuttava paikka?
PPS. Tätä morsianta hemmotellaan tänään oikein olan takaa. Sulho nimittäin sanoi, että tänään nautitaan kunnon "iltapala", johon kuuluu yrttipatonkia, salaattia, tomaatti-basilikakeittoa sekä vadelmasorbettia. Kaikki siis made by sulho. En valita! Lisäksi sulho sanoi, että illalla katotaan sitten joku tosi lälly rakkauselokuva, vaikka tätä ei nyt kyllä saisi julkisesti varmaan kertoakaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti