torstai 7. helmikuuta 2013

My precious

Hellurei pitkästä aikaa! Blogi on viettänyt viikon ajan blogihiljaisuutta ja se johtuu ihan vain siitä, ettei mulla ole ollut aikaa taikka energiaa miettiä hääjuttuja sen pahemmin. Mulla on tässä kolmen viikon aikana tasan kolme vapaapäivää, joten voin kertoo et mielessä on ollut työpäivän jälkeen ainoastaan yöunet. Oon kuitenkin ylpee itestäni, että oon jaksanut treenailla sen 4 kertaa viikossa. Väsymys on monta kertaa meinannut viedä voiton, mutta jostain oon kaivanut energiaa siihen että jaksais vähän jumppailla. Ja aina kun meinaa peppu jäädä sohvalle, kaivan mun motivaatiokansion kuvat ja muistan taas miksi mun pitää jaksaa jumpata! :)

Tänään kuitenkin palattiin taas hetkeksi häämaailmaan ja käytiin hakemassa vihdoin ja viimein se mun vihkisormus kultasepältä! Ja se on kyllä ihana! Iso hymy tuli naamalle kun myyjä aukaisi sormusrasian, en edes muistanut kuinka kaunis sormus olikaan. :) 









Sormus on siis Estetikan ja se on keltakultaa, vaikka näyttääkin timanttirivin ansiosta valkokultaiselta.

Onneksi huomenna pääsee vähän rentoutumaankin, sillä meillä on työpaikan pikkujoulut (ai miten niin myöhässä?). Iltaan sisältyy kolmen ruokalajin illallinen (mä niiin odotan sitä suklaakakkua!) sekä stand uppia. Voi olla, että ilta jää kuitenkin aika lyhyeksi, lauantaina kun on kuitenkin taas työpäivä. :) Viikonlopun aikana olisi myös tarkoitus saada kutsutekstit sekä hääinfo kuntoon. 

Mitäs teille kuuluu, miten hääsuunnittelut etenee? :)

4 kommenttia:

  1. Mukavaa iltaa:)! P.S Ihana sormus:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja ilta oli kyllä erittäin mukava, vaikka sainkin illan aikana jonkun törrrrkeen flunssan!

      Poista
  2. Upee sormus!! t. Sarppa:) en tienny et mäki voin kommaa näihin!

    VastaaPoista