perjantai 5. huhtikuuta 2013

Häätuoksusta

Monessa blogissa on puhuttu häätuoksusta, eli että ostetaan hääpäivää varten uusi hajuvesi. Kyseistä hajuvettä haistellessa päästään hyvin hääpäivän muistoihin ja tunnelmiin. Myös minä aion tehdä näin ja oonkin tässä yrittänyt etsiskellä sopivaa hajuvettä. Haluisin, että mun häätuoksu olisi sellainen kukkainen, mutta raikas.

Viimeksi Helsinki-Vantaan lentokentällä tuoksuttelin Diorin Blooming Bouquetta ja mua niiiiin ärsyttää etten ostanu sitä! Ajattelin, että ostan sen sitten Prahasta tai viimeistään Prahan lentokentällä, mutta enpä kyseistä hajuvettä löytänytkään enää mistään. Suomessa en oo vielä niin ahkerasti etsiskellykään, paitsi Sokos Emotionit eikä niissäkään ole tuota hajuvettä ollut. Tää on niin tätä, että aina pitäisi ostaa, kun se sopiva juttu löytyy eikä jättää sitä myöhemmäksi, sillä aina käy näin. No, vielä en oo heittänyt kirvestä kaivoon vaan aion jatkaa etsiskelyä! Pitää käydä kattoo vielä Sokos, Stockmann sekä muut kosmetiikkaliikkeet. Ja saa vinkata mikäli joku on kyseistä hajuvettä jossain nähnyt tai mikäli joku on menossa pian lentokentälle, niin pistän tilausta tulemaan! :D



Tuoksuttelin tänään pitkästä aikaa myös mun hyvin lopussa olevaa Sarah Jessica Parkerin Covet Pure Bloomia ja en muistanutkaan miten hyvä hajuvesi sekin on. Mulla on ollu myös sitä Sarah Jessica Parkerin Lovelya ja sekin on muistaakseni todella hyvä! Molemmat ovat kyllä hyviä vaihtoehtoja häähajuvedeksi, vaikka tuosta Covetista tulee mieleen legendaariset Onnela-ajat, joten en tiiä sopiiko se niin häähajuvedeksi. :D

 

Pitää jatkaa sopivan häätuoksun etsimistä, mutta mä niiin toivon, että löytäisin tuota Dioria jostakin!
Ja hei mikäli teillä on suositella jotain hyvää hajuvettä, niin antaa tulla vaan! :) Aiotteko te ostaa jonkun tietyn tuoksun hääpäivää varten?

kuvat: Google

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti