keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Rakkaat kaasot

Heti kun oltiin kihlauduttu, aloin miettimään tulevia kaasojani ja keitä oikein aion pyytää kyseiseen tehtävään. Minulla on paljon ihania tyttökavereita ja tiesin, että valinta tulee olemaan todella vaikea! Mulla on paljon ihania ystäviä täällä Helsingissä, mutta myös ystäviä muualla Suomessa, jotka olen tuntenut yläasteelta ja lukiosta asti. 


Ensimmäisenä pyysin kaasoksi ystävääni, johon olen tutustunut yhden mun todella pitkäaikaisen kaverin kautta, sillä neiti on kyseisen kaverin tyttöystävä. Ollaan tiedetty toisemme jo niiltä ajoilta, kun kumpikaan ei asunut vielä Helsingissä, mutta paremmin ollaan tutustuttu ehkä joskus vuonna 2008/2009 vaihteessa (kauheeta kun en muista..)? Jännitti hirveästi kysyä, mutta onnekseni hän suostui :) Enkä oikeestaan missään vaiheessa ees pahemmin epäillyt asiaa. Tämä neiti on tullut todella tärkeäksi ystäväksi minulle ja vaikka ei usein nähdäkään, niin silti meidän ystävyys on säilynyt ja jutun aihetta riittää aina, kun nähdään! 



Toiseksi kaasokseni pyysin ystävää, johon olen tutustunut vuonna 2008, kun aloitimme opiskelut ammattikorkeakoulussa. Heti ensimmäisenä päivänä katsoin, että voi onpas söpö tyttö ja että tuohon haluan tutustua! Ja jo toisesta koulupäivästä lähtien olemme olleet kuin paita ja peppu! Ja meidän ystävyys on kestänyt yhdessä opparin teon, joten se kestää melkeinpä mitä vaan ;D



Kolmas kaaso on myös sellainen, jonka olen tiennyt jo kotipaikkakunnaltani, mutta koskaan emme ole varmaan sanaakaan sanoneet toisillemme ennenkuin hän muutti minua vuotta myöhemmin Helsinkiin ja aloitimme opiskelemaan samaa alaa samassa koulussa vuonna 2008. Ja täytyy, sanoa että se oli rakkausta ensisilmäyksellä! Tiedättekö sen, kun jonkun kanssa vaan klikkaa heti ja tuntuu, että olisit tuntenut sen henkilön koko elämäsi ajan? Meillä on ollut hirmu hauskaa yhdessä ensimmäisestä päivästä lähtien ja meillä on ihan omanlaiset jutut, joita kukaan muu ei tajua eikä tarvitsekaan. Meillä on ollut myös riitoja, mutta kaikesta ollaan selvitty. Meillä ei ole ikinä tylsää, kun olemme yhdessä ja saatamme puhua puhelimassa tunninkin vaikka kummallakaan ei olisi mitään asiaa.




Noin, valinnat kaasoista oli tehty! :) Kunnes... Yksi kaasoistani ilmoitti, että hän on lähdössä puoleksi vuodeksi Aasiaan nyt syksyllä ja viettää siellä siis aikaa ensi kevääseen asti. Tässä vaiheessa ajattelin, että ookoo, ei paniikkia :) Kun sitten myös toinen kaasoistani ilmoitti, että hän on lähdössä vaihtoon muutamaksi kuukaudeksi ensi vuoden tammikuussa. Pakko myöntää, että tässä vaiheessa iski pienoinen paniikki. Vaikka varmasti pärjäisinkin periaatteessa yhden kaason voimin, sillä molemmat ulkomaille karkaavista kaasoista tulevat kuitenkin kesäksi takaisin Suomeen, halusin pelata varman päälle ja pyytää vielä paria ystävääni auttamaan hääjärjestelyissä.


Pyysin kahta opiskelutoveriani, jotka ovat molemmat minulle rakkaita, mutta joiden kanssa olen ehkä viime aikoina ollut vähemmän tekemisissä. Ja molemmat suostuivat :) Joten minulla on nyt siis kaiken kaikkiaan 5 kaasoa. Ajatus noin monesta kaasosta aluksi hieman hirvitti, mutta myöhemmin asiaa ajateltuani, totesin sen olevan ihan hyvä juttu. Häissä on paljon tehtävää ja jokaisella kaasollani on oma ns. osaamisalueensa, joten tehtävienjako tulee varmasti olemaan helppoa. Ja tottakai isommalla porukalla on paljon hauskempi järjestää juhlia ja olemmekin jo tyttöjen kanssa keksineet monta illanviettoa hääsuunnitteluihin vedoten ;)





Ja onnekseni kaikki kaasoista tietävät ja tuntevat ainakin jotenkuten kaikki sulhon bestmaneista, joten suunnitteluiden aloittaminenkin on helpompaa, kun ei tarvitse ensin tutustua muiden kanssa. :) 




PS. Joku saattaa ehkä kuvien perusteella arvata minkä väriset puvut kaasoilleni haluaisin ;)


Kuvat: Style Me Pretty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti