sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Meidän hääauto

Vihdoin saatiin kuvia meidän tulevasta hääautosta. Eli siinä on, meidän musta Cadillac!


Kyllä tällä kelpaa sitten körötellä pitkin Leppävirran seutuja tuoreena hääparina! Todennäköisesti mä meen tällä jo kirkoon, kun tarkoitus olisi että auto tulisi mökille, jossa ollaan tyttöjen kaa valmistautumassa ja tarkoitus olisi siinä samalla koristella auto pikaisesti. Meillehän ei oo tulossa muita koristeita kun ainoastaan etksti takalasiin sekä muutama tölkki. Sulho haluaisi laittaa myös meidän molemmat converset roikkumaan autosta.

Auton takalasiin meille tulee todella pinkki, melkein neonpinkki sydän, jossa lukee savolaisittain "Myö tahottiin!". Teksti tuntu meidän molempien mielestä hyvältä ja meille sopivimmalta, vaikkei sulho nyt savosta olekkaan kotoisin, mutta savossa mennään kuitenkin naimisiin! ;) Tölkit mä haluan maalata eri värisiksi ja kirjoitella söpöjä tekstejä niihin. Tiedän, aika turhaa, mutta mä haluan! ;D

PS. Nyt voi jo sanoa, että me mennään ens kuussa naimisiin! IIKS!

2 kommenttia:

  1. Moi!
    Löysin sun blogin tänään ja IHANAA että löysinkin :) olen itse menossa ensi kesänä naimisiin ja suunnitelmat on jo aika pitkällä. Hääauto puuttuu ja teidän auton kun näin, olin myyty!! Ton mäkin haluan! Mistä autonne oli peräisin?

    Kiitos jos ja kun toivottavasti vastaat! Ihana blogi :)

    T: Lotta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka ja sori, että vastaan vähän myöhässä! Saatiin auto sulhon isän kautta, joka tuntee auton omistajan. Autosta onkin tullut muitakin kyselyitä, mutta auton omistaja ei halua autoaan vuokrata yleisesti, joten en ole valitettavasti saanut lupaa jakaa hänen yhteystietojaan eteenpäin. :/ Oon tosi pahoillani etten voinu auttaa, mutta kovasti tsemppiä hääauton löytymiseen! :) Kokemuksesta tiedän ettei se kovin helppoa tosiaankaan ole, mutta etteköhän tekin oman autonne löydä! Tsemppiä myös muihin suunnitteluihin :)

      Poista