tiistai 11. kesäkuuta 2013

Meidän häiden soittolista

Mä päätin seurata muiden morsmaikkujen jalanjälkiä ja julkaista myös meidän häiden Spotifysoittolistan. Mä oon lisäillyt listaan biisejä aina kun sopivan kuulonen on tullu vastaan. Kaikki biisit ei oo mitään rakkauslauluja vaan sellasia meidän mielestä hyviä fiilistely- ja taustamusiikkibiisejä. Biisejä on myös aika paljon, mutta meidän onkin tarkoitus soittaa tätä listaa taustalla muutenkin kuin vain ruokailun ajan. Eipähän lopu ainakaan biisit kesken ;) Lista todennäköisesti päivittyy tässä kokoajan! 

Mutta soittolistaan pääsette tästä!

kuva: Google

Ps. Ihan just lähetään karkkiostoksille karkkibuffetia varten, nam! 

6 kommenttia:

  1. Hyvältä näytti teidän lista :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti sieltä löytyy jotain vinkkejä omaan listaankin! :)

      Poista
  2. Mikseiköhän listaan enää pääse?? :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en tiedä? :O mä ainakin pääsin listaa kuuntelee ja mun spotify näyttää, että listan pitäis olla julkinen! Outo juttu..

      Poista
    2. Nyt pääsin :)

      Poista